Ön nincs bejelentkezve
Bejelentkezés Regisztráció

Reklamáció


MEGELŐZÉS

A szerszámok és eszközök kiválasztásakor szükséges, hogy a kiválasztott típus és méret pontosan megfeleljen az ügyfél igényeinek. A termék megvásárlása előtt a vásárlónak figyelembe kell vennie az áru felhasználási célját, kialakítását, alapanyag összetételét és karbantartásigényét. A működőképesség, teljesítmény és méret szempontjából jól megválasztott áru előfeltétele az elvárt használati értékék és rendeltetés  beteljesülésének.

A megvásárolt áru használatának teljes időtartama alatt a vásárlónak kellő figyelmet kell fordítania a használatra vonatkozó alapvető szabályokra - nem szabad az árut túlzott intenzitással, vagy nem megfelelő célra használni.

Az áru jó állapotának és működőképességének fenntartásához szükséges másik feltétel a rendszeres karbantartás. Tudatosítani kell, hogy az áru nem megfelelő vagy elégtelen karbantartása jelentősen csökkenti az áru működőképességét és élettartamát.

MI MINDENT REKLAMÁLHATOK?

Hiányos küldemény, sérült küldemény, kicserélt áru, nem megfelelő minőségű áru, késedelmes áruszállítás vagy a javításra szánt kéziszerszámok késedelmes átvétele.

A REKLAMÁCIÓ MENETE

A reklamációt indokolatlan késedelem nélkül, a hiba felfedezése után azonnal be kell nyújtani.

Már a csomag futártól való átvételekor kérjük, figyelje meg, hogy a csomagon vannak-e sérülésre utaló jelek (horpadások, szakadt csomagolás stb.). Ha ez a helyzet, a futár jelenlétében ellenőrizze a csomag tartalmát, és ha a csomag tartalma sérült, írjon kárbejelentési jegyzőkönyvet a futárral együtt. Fontos, hogy ellenőrizze a csomag tartalmát és azt, hogy a csomag teljes-e. Ha a csomag hiányos, ezt az információt a csomag átvételétől számított 3 napon belül jelenteni kell nekünk.

Küldje el számunkra a kitöltött Reklamációs űrlapot

Az űrlap kitöltésekor a következőkre lesz szüksége:

  • a megrendelés vagy a számla száma
  • fényképes dokumentáció - a reklamáció okát jelentő probléma egyértelmű bemutatására.
  • a „káreset” leírása

Minden egyes panaszt gondosan megvizsgálunk, és néhány munkanapon belül javaslatot teszünk a megoldásra. A további kommunikációhoz kérjük, kövesse az e-mail postafiókját.

Ha az elektromos kéziszerszáma meghibásodik (még abban az esetben is, ha az még garanciális), használja a Szerszámjavítás megrendelése űrlapot.

Olvassa el a teljes Reklamációs szabályzatot   


Válassza ki a saját országát
Válassza ki a országot, ahová a rendelés kézbesítését szeretné